دقیقا چه GFR 43 ابزار در نارسایی کلیه و چگونه آن را بهبود بخشد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دقیقا چه GFR 43 ابزار در نارسایی کلیه و چگونه آن را بهبود بخشد"من شده است احساس کرده ام به طور کلی کاملا برای حدود 5 هفته خسته و دکتر به من گفت GFR من 43. دقیقا چه می کند این وسیله و کج بیل زدن برای بهبود آن است؟"

چه GFR 43 ابزار در نارسایی کلیه؟

GFR به عنوان یکی از شاخص های حساس ترین بیماری کلیوی، می تواند به ما اطلاعات زیادی در مورد وضعیت بیماری بگویید. از سطح GFR، ما می توانیم می دانیم که مرحله بیماری در است و شرایط از کلیه ها.

بنابراین از GFR 43 ما می توانیم می دانیم که این بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه است و کلیه اند در حد متوسط آسیب دیده شده است. بنابراین پزشکان می تواند برنامه درمانی با توجه به وضعیت بیمار را.

چگونه به منظور بهبود سطح GFR کمتر؟

شما می دانید که سطح GFR کمتر به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تنها اگر شما اصلاح اختلال شما می توانید یک فرصت برای بهبود آن را دریافت.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از داروهای سنتی گیاه چینی، می تواند سطح GFR توسط تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که آسیب دیده را بهبود بخشد.

علاوه بر این، این درمان به خوبی می تواند با داروهای غربی کار می کنند، بنابراین افرادی که از بیماری کلیوی رنج می برند می توانند در یک زمان کوتاه، رها کنید و یک اثر درمانی خوبی در همان زمان.

برای مورد، او شده است احساس برای حدود 5 هفته خسته یعنی او ممکن است از ادم و یا برخی از عوارض دیگر بیماری های کلیوی رنج می برند، بنابراین او توصیه می کنیم به تشخیص بیشتر، بنابراین به عنوان برای دریافت درمان مناسب به موقع است که برای کنترل این کمک بزرگی است بیماری.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه و یا بهبود سطح GFR کمتر، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com.

http://www.sjzkidneyhospital.com/kidney-failure-basics/711.html





:: برچسب‌ها: مبانی نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، GFR 43 در نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: